nieuwsflash

Wist u dat? Deel 2 (Tecdesk.nl)

Wij bieden de mogelijkheid om klanten een support systeem aan te bieden met ons tecdesk portaal. Wat houd dit allemaal in? Als klant kun je je dan inloggen en eventueel een ticket aan maken. Stel voor: Er werkt iets niet helemaal naar behoren met de website, Dan kun je ons een e-mail sturen/ bellen maar dus ook een ticket maken op tecdesk.nl Wat er hierna gebeurd? Wij pakken dit direct op, zodra het probleem is opgelost. Krijgt u het bericht dat de ticket is gesloten, bij de ticket staat dan wat het probleem was en hoe wij dit hebben opgelost zodat u op de hoogte bent wat er allemaal plaatsvind op uw website. Zodra u klant word krijgt u een inlognaam en een wachtwoord. Uiteraard is het ook mogelijk om u te registreren als u geen klant van ons bent. Wij hebben namelijk bepaalde Software die u wellicht kunt gebruiken. Zorg cliënt Pro is daar 1 van dat net uit is, Heeft u moeite met onthouden wat er met een klant is afgesproken omdat u het zo enorm druk heeft? Dan is Zorg Cliënt pro iets voor u! Met Zorg Cliënt Pro krijgt u de mogelijkheid om uw klanten/cliënten  geordend bij te houden. En om uit te proberen kunt u maar liefst gratis een week gebruik maken van deze diensten.
Intirio Plugin / Software Shop
Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om gelijk de hele licentie aan te schaffen en te genieten van de gemakken dat deze database biedt. Niet alleen levert Intirio standaard Databases, Intirio zou een database geheel op maat kunnen maken naar de wensen van uw onderneming. U kunt rapporten bij houden, maar ook notities bijvoegen.   Voor meer informatie kijk op: https://www.tecdesk.nl/blog/a/10/zorg-client-pro Of vraag naar de mogelijkheden!
ICT-Tamara-Wist u dat?